Vilding

Det verkar som om  det lever en vilding i min mage, åtminstone kvällstid.. Antar att det är för att det är enda gången jag är still och verkligen känner efter, lägger mig på rygg och då börjar det strama.
Men känner en del på dagarna med nu. det är som bubblor i magen ungefär.. mysigt känns d... å mysigt med mage också som bara blir större och större.. Älskar att ligga å stryka på magen, känns underbart.
Jag längtar väldigt mkt till bebis nu... Först kattbebis å sen riktig bebis:)
Imorrn blir det kortdag på jobbet å¨sedan ska jag och min karl ha myskväll helt själva för första gången på evigheter... Men först innan det såklart så blir det styr och fix i huset, alltid något som man ska göra. För man kan ju inte slippa en enda dag, nej då.. Det är ju kuuuul också..
När kommer ni å hälsar på undrar jag?? snaaaaart hoppas jag.
På tal om besök så längtar jag tills mitt nästa inbokade besök om 3 veckor mer å mer.. d ska bli mys d me..
Brudarnas helg, stackars karln i huset (om han nu klagar;)?)
Nu är det sängen som gäller
godnatt

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :