Kallt! brr

ja fy vilket väder det var idag. Skulle jobba, eller jag gjorde det men inte speciellt länge eftersom det var stendött på jobbet. Förstår det, jag hade inte heller gått utanför dörren idag om jag inte hade jobbat. Och julmarknaden på stan kan nog inte ha blivit någon succé direkt. Åkte hem å mös med zeke och fredrik istället.
Årets första riktiga snöoväder kan man säga va?
Katten är verkligen hur go som helst! Är glad över att fått en så go och sällskapssjuk katt som inte alls är rädd eller skygg av sig, han e bäst! :)
Söt katt
Mysig katt
Busig katt som inte kan låta bli blommorna
Nu blir det snart lite mat. Sen ska jag packa en liten väska för min sthlm tripp.
Avslutar kvällen med vem kan slå Filip och Fredrik och en tänd brasa.
Puss på er!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :