Hem, ljuva hem

Nu sitter jag på tåget på väg hem efter kryssningen... Och jag är verkligen överlycklig över att jag inte är bakfull utan nykter och mår bra:)

Självklart först i säng igår och först upp imorse... Seg dag på båten bara och även om man inte har druckit så är det omöjligt att må bra när det guppar å vinglar som det gör. Men som sagt, jag tyckte det va jobbigt, så jag kan bara tänka mej hur de som hade tunga huvuden kände sig, mohahaha...
Bebisen tyckte iaf inte om att åka båt, det var tydligt. Sov illa inatt och vaknade 1000 ggr av att den buffa och styrde där inne. Obekväm, hård säng och inget direkt stöd  för magen samtidigt som det vinglade var helt enkelt inte populärt, and I don´t blame him...
Anländer dfs halv tio så då blir det raka vägen hem till sängen för att sedan ha klockan på 05.15 imorrn ge sig upp å inventera.. weii, verkligen skoj, verkligen!
Hoppas bara tåget tar sig hela vägen fram och att vi inte blir 3 timmar sena (!) som vi blev igår på vägen till sthlm.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :