förvirrad

Jag är extremt uttråkad. Andra dagen nu jag är hemma och är sjuk och det är såå tråkigt. Försöker göra något men då hostar jag bara och tycker att det är extremt jobbigt. Mår lite bättre idag än igår iaf men morgnarna är hemska, usch va dåligt man mår då! Så nu jobbar jag iaf inte förrens helgen å då ska jag vara fitforfight igen, längtar. För detta är sååå tråkigt. Undrar hur det kommer gå för mej att gå hemma sen:) finns väl iofs en liten knodd å styra med då å bara sitta å titta på men iaf. Är orolig med för att vara sjuk, man vill ju inte att det händer den lille någonting. Så nu håller jag mig inne för å bli frisk.
Försökte sätta mig å läsa lite på nätet vad man ska ha för grejer hemma till bebisen osv. Jag blir så snurrig av allt detta, ska det vara så svårt??
Vad man ska packa i en förlossningsväska? Vad man ska ha för kläder hemma? Hur snabbt dom växer så det behövs flera klädstorlekar osv, barnvagn, bilstol som man ska göra underöskningar på vad som är bäst. Vilka blöjor, nappar, salvor, ja lista kan göras hur lång som helst. Å sen är det speciella amningsbh:ar, bröstvårtskräm så de ej spricker för mkt, inlägg i bh:n då mjölken läcker osv. Shit, tror mamma ska bo hos mej ett halvår å hjälpa till:) haha..
Men det står så mkt skit iofs. Folk har fött barn i tusentalsår utan alla dessa grejer och det har ju tydligen gått bra, men iaf.
Ska till bm på fredag och mäta mage och få lyssna på hjärtljud å lite sånt. ska bli spännande. dessutom kommer min andra lilla bebis hit på fredag, Vi ska hämta kattungen på eftermiddagen, weii:)


KOMMENTARER


Jadu, de är fan inte lätt.

och jag tycker inte ens amningsbh:arna ser speciellt bekvämma ut heller. De är sjukt jobbigt :/

2010-11-23 // 16:59:08
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :