Bullbak

Jaja, nu gjorde jag om lite här igen och är fortfarande inte nöjd men orkar inte hålla på, det är alldeles för krångligt. Men nu fick vi ett riktigt jultema iaf så det är bra, det ska va huvudmeningen iaf:)
Idag är min hals mkt bättre men har börjat hosta och snora desto mera. Och har varit galet trött idag. Sov till halv tolv först, sen gick jag ner till soffan och somna om och sov till kl 14. Shit alltså det va länge sen jag sov så länge. Fick dock inte sova helt ostört för det var en otrött bebis jag hade i magen. Vakna flera gånger av att den sparka massa på mig så jag fick vända å vrida på hela magen. Men men vi hade det gott i soffan iaf:)
Gick upp och tog tag i mitt bullbak. Och här är en del av resultatet.. Mums mums va gott det blev med varma bullar och mjölk.
Dett tog dock hela min dagsenergi så nu sitter jag i soffan igen med karln iväg även hela denna kväll så jag blir ensam ikväll med, men men. Lite fix å styr på datorn så är det snart bonde och efterlyst på tv så jag ska nog klara mig.
sen blir det nog så att jag får ge mig ut för att åka å hämta den där karln sen med. Dom skulle ha nån tillställning på jobbet! så han menar även på att jag måste gå upp å skjutsa han imorrn till jobbet 05.40 eftersom han ska dricka öl ikväll, GLÖM!;)
Nä nu ska jag hämta mig en bulle till.. MUMS!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :