booooring

sitter fortfarande här, och har fortfarande tråkigt...
Men sitter och funderar lite på julklappar och har kommit fram till hur svårt det börjar bli =/ jag vet inte vad jag ska köpa till någon ännu....  hmm.. Jag vet ju inte ens vad jag själv vill ha, hur ska jag då veta vad andra vill ha?
Nä d va lättare när man va liten och kunde måla en teckning och alla blev jätteglada, kanske skulle köra på den taktiken iår igen??:P haha...
sedan har det börjat hända en annan grej som är lite läskig, eller ja vad man ska säga, annorlunda då:) så känsliga läsare läs inte längre än hit.
Men det börjar puttra ut bröstmjölk ur tuttarna på mej. Man kan känna att det är kladdiga och tar man tag och trycker till så bara rinner det ut en vitt/genomskinlig sörja.. haha.. fy det känns jätte lustigt. Inte konstigt att brösten känns stenhårda...
det lever för fullt i magen. På dagarna är det lugnt men antar att det är för att jag är igång då å ej känner något, men speciellt på kvällarna på lever det rejält där inne.. Flera kvällar i rad så att t o m Fredrik känt massa nu.. Roligt.. å skönt att känna att det lever där inne..
åå nu slutade tv:n funka också.. bara för att det blåser ute.. fy fan, måste fixa innan desperate börjar... baaaahhh

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :