Bilder

Hall
Välkommen in
Vardagsrum (någon som inte ville vara med på bild;))
Vardagsrum
Kök
Matplats
Matplats
Badrum
Lilla garderoben
Vet att vissa av bilderna är suddiga, men jag tog iaf några så ni fick se:) De rum jag inte la upp blev för suddiga. Men ni får helt enkelt komma på besök så får ni se...
Magen också då.
Börjar få sprickor på magen redan=/ vill inte ens veta hur det kommer se ut sen om det redan töjer på sig så mkt. Men det verkar som om lillen växer som den ska iaf. Jag längtar tills vi blir fler nu i vårt fina hus.
Vi kanske blir flera i huset ganska snart. Ska åka å titta på en liten kattunge imorrn. MYYYYS... Jag hoppas vi kan hämta den.. Lägger upp en bild på sötnosen imorrn om vi bestämmer oss för att ta den. I såna fall är vi tre här redan till första advent.. Sen får vi längta till att bli 4 istället.
Nu Beck på Tv:n med min älskade man.

KOMMENTARER


Angelica

Hej vännen, Det ser jätte mysigt ut. Måste komma upp till er snart. Men tänkt vänta till h*n kommer ut;) Men vist man kan ju komma upp flera grr:) Kram

2010-11-08 // 12:03:59
Linda A

Hej Challe! Vad fint ni har fått i huset! :D Och magen växer ser jag, myyyyys!

2010-11-17 // 19:13:51
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :