Äntligen

Nu äntligen har jag en sekund över för detta. Mamma, Pappa, Jossan och Timmy har varit här i helgen och vi har plockat och styrt så att hela undervåningen är klar i stort sätt. Finns alltid lite plock men det mesta är klart. Övervåningen är bra påbörjad skulle man kunna säga. Så känns toppen bra. Vi kommer få det toppen här jag och min älskade.
Jag ska ta lite bilder och lägga in här så snart jag kan.
Idag är det iaf söndag och besöket har precis åkt. Fredrik å jag ska styra lite själva idag men det blir mest lugnt. ska ut en sväng till hans föräldrar och sen ska jag lära mig byta däck på bilen., -6,3 grader va d här i morse så nu måste vinterdäcken på.
Har iaf förstått att jag måste ta d lite lugnare än vanligt nu. Kroppen säger ifrån. Gick hem ifrån jobbet i torsdags för att jag va så slut i kropp och huvud att jag, ja det kändes som om jag inte orka sätta mig ner ens. Så jag gick hem och sen hade jag tagit semester fredagen och sen ledig nu i helgen. Så jag hoppas att jag har vilat upp mig lite iaf. Jag är inte speciellt bra på att ta d lugnt, det är inte riktigt min grej men för att bebisen ska ha d bra så får jag nog börja tänka mig lite för vad det är jag gör. Tror bara det har blivit lite för mkt med full fart på jobbet och mitt i all flytt. Det finns så himla mkt man vill göra och hinna med. Det skulle även vara trevligt att hinna umgås med någon någon gång eller åtminstone få ha en stillsam hemma kväll med min man. Det va länge sen. Vi satsar nog på det ikväll.
Sedan längtar jag galet mkt efter fröknarna Lundh, svensson och Carlsson när dom ska komma hit. Det ska bli skönt å mys att bara ha mina kära underbara här. Önskar att jag kunde det jämt.
Huset känns jättebra. Kommer trivas här, d tror jag. Och min garderob blev toppen. Det gick in så himla mkt kläder att jag nu måste köpa en massa nya, SYND :D
Magen växer så det knakar. Riktigt rund nu och det bubblar för fullt där inne. Bilder på den kommer snart me. Jag ska bara rota fram min kamera först. Den har inte riktigt kommit fram i kartongerna ännu..
Men det känns också toppen bra och jag bara längtar efter att den lilla ska komma nu så jag har en liten och en stor att pussa på.. åå myyyys!!
Nä nu ska jag starta en tvättmaskin i MIN EGNA tvättstuga!
puss vänner

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :