åå underbart!

Jag känner att jag har det så bra just nu! Vi får mer och mer ordning här hemma (utan att stressa) så det blir bara finare och finare. Idag när jag kom hem från jobbet, som för övrigt gick bra efter min veckas frånvaro, så hade karln äntligen fixat så att jag har en ordentlig dusch att hoppa in i, SKÖNT!
Ringklocka är uppe, sängen är uppe på ben, adventsljusstakarna är uppe och lilla zeke ligger och sover så sött i sängen.
Han sköter sig prickfritt och går på lådan hela tiden och bara busar och myser med oss. Jätte social och vill va med hela tiden - jätteroligt. Men han e såååå liten att han knappt syns här i sängen:)
Jobbet gick bra idag. Är verkligen inte helt kry men får ta d lite lugnt så det inte blir värre. Allt känns ju jobbigt. att gå upp för trappan känns som ett helt maraton och att vika burgare är jobbigare än nånsin :) haha. Och det gör det absolut inte lättare att jag bara blir större och större och känner mig ungefär lika smidig som ett kylskåp. Vill ju ut å röra lite på mig nu medans jag fortfarande (peppar peppar) känner mig pigg å rörlig, men förkyldningen sätter stopp för det.
Snart så, snart!
Nu blir det lite mys med min man innan jag ska upp å jobba igen. Sen väntas det kryssning och möte i sthlm mån-tis.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :