Ja men hej

Ibland tittar jag in här iaf:)
Nu är d helg igen! Å ja denna helg är ganska lugn å veckan har gått i vanligt tempo - fullt ös.
I torsdags fortsatte jag på min tatuering iaf, så nu har jag kommit en bit

Idag har F varit borta hela dagen å är fortfarande.
Matte å farmor va på äventyr i fm så Lovisa å jag passade på å göra lite ärende i Örebro.
Annars har vi hängt hemma hela dagen.
Lovis är inte riktigt pigg, hostar å hostar:(
Trots d e d fullt ös hela tiden iaf.



I vanlig ordning vägrar ungarna somna när jag e själv med dom, det e nått nytt skoj dom kommit på. Eller ja matte somnar ju aldrig men F kan ju lägga Lovisa utan problem varje kväll, jag kan inte längre. Vilket är frustrerande.
Så d blir långa kvällar.
Fick tillslut omkull dom strax efter 21, gick ner för å käka nått, hann precis göra färdigt en knäckemacka innan Lovisa vakna å hosta å skrek igen. Tog upp henne å fick en kaskadspya över hela mig-fantastiskt!
Hostar sig till spyor, stackare!
Nu ligger hon här bredvid mig i soffan å sover iaf, får väl se hur denna natt blir

Imorrn ska jag träffa kära vänner iaf, d ska bli härligt!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :