Helgen

Ja eftersom det är på helgerna det händer grejer här så får ni en sån uppdatering som standard:)
Helgen har som vanligt varit kanon! Man har liksom börjar räkna bort trots, gnäll och skrik, för det är stående. Så man får utvärdera det som är utöver😝
Efter jag slutat i fredags så var jag hemma med familjen till Lovisa  nattats, sen drog jag ner på stan å käkade, hängde å snackade med mina fina vänner!
En bio blev det också innan hemfärd.
Lördagen var en hel dag hemma med massa pyssel i trädgården. Nu är den höstfin!


Sopstationen besöktes, fika hos farmor å farfar å matte fick åka på Karlskogas brandstations nyöppning. Häftigt!:)

Idag har vi firar Loke som fyllde 2 år idag. Hipp hipp hurra!!
Med fika å lek hos dom bästa på fm!


Sen va d så klart röstningsdags även för oss idag, blir spännande ikväll! Kom på mig själv å säga detta förut å insåg då att jag är gammal, jag tycker politik är spännande, men ja, så är d:)

På väg hem från röstningen blev matte trött å behövde vila lite, å ja, detta är ju ett alternativ :)

Nu står hemmagjord pizza på schemat! Mums!

KOMMENTARER


Va glada vi ser ut, haha😂 tänk va bilden missvisar där, för inte hade vi de tråkigt! Underbart att se er o tack för presenterna! ❤️

2014-09-14 // 20:57:21
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :