Helgen slut igen då

Hela helgen har jag varit med mina små.
Kul å påfrestande 😝 haha
Hela lördagen hade vi Ia å barnen här å idag har vi träffat Frida å Tuva en stund å sen lekt hemma en massa.
Imorrn är d jobb igen, men blir en kort vecka, det behövs.
Rivstartar dock med 12 timmar imorrn. :)


För ett par veckor sen satte jag igång å springa igen efter min detox. Gick kanon å jag kände mig rätt ok i kroppen. Sprang 3-4 km 3 ggr/vecka där..
-8 kilo är jag sen jag startade detoxen så kändes kanon!
Sen kom dessa 2 tunga jobbveckor å nu förkylning på d:( bara hoppas den försvinner fort så jag kommer ut igen å inte tappar detta igen..

I helgen drar vi till viken, ska bli så skönt!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :