Fullt upp

Ja det är fullt ös här på min front!
Kryssningen med distriktet och framför allt min fantastiska Jenny var amazing!
Möte-fest-möte-fest, perfekt 😃

Sen var det lång väntan på Arlanda innan flyget gick ner emot Malmö!
2 ganska så slitna tjejer slockna skönt ett par timmar där:)

Veckan i Malmö var lika fantastisk som vanligt med mitt härliga gäng' Gud va jag trivs med dessa människor!
Att vara där är lite som gymnasiet typ,
Plugga-festa-plugga-festa 😝
På nått sätt så hittar jag mitt "gamla" jag när jag är där! Jag är inte mamma Charlotte utan jag e bara Charlotte!
Visst saknar jag dom där hemma men att få vara där är ändå jätte jätte kul!




Det var ändå så skönt å komma hem till familjen såklart❤️
Lek bus å mys hela helgen! Så skönt!






Måndag morgon var en spännande morgon! Jag satte igång på riktigt på min tjänst i Karlskoga!
Kul, stressigt, nervöst, ja allt!
Veckan har ändå gått bra å jag vet att detta kommer bli kanon!

Jag fortsätter vara upptagen. Imorrn kommer mina päron hit över dagen. Jag ska jobba men dom får leka med barnen iaf:)
Å sen på fredag kommer efterlängtade vänner ifrån Jönköping å hälsar på.
Så d ska bli såå kul!
På måndag sedan åker jag till Mjölby för å va med å öppna en ny butik och blir borta i fyra dagar.

Ja d kostar å ligga på topp!
Men jag gillart!
Å puss på världens bästa sambo som bara nailar allting här hemma 💪👍😘

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :