Cykel, naglar å hej då

Igår cyklade matte hela vägen till dagis å sen hem igen på sin "vuxencykel". Jag trodde aldrig han skulle fixa d men d gjorde han😃
Så duktig!

Igår kväll va jag iväg å fixade mina klor. D va på tiden! Så nöjd!
Tack fina Carro💞

Nu sitter jag återigen på en buss bort ifrån familjen. Denna gång längre tid borta än nån gång innan åker nu och hemma först på kvällen nästa fredag!
8 dagar utan mina små å min karl:(
Kändes knappt kul å åka trots att jag vet hur mkt roligt som väntar. Men d blir skoj,  d vet jag!
Möte idag, drar på kryssning ikväll fram till söndag med hela distriktet, flyger sedan direkt ner till Malmö för en vecka till där nere.
D blir roligt!

Igår gjorde jag även min sista dag i Örebro! Nu är jag klar och när jag kommer hem från Malmö får jag äntligen axla ansvaret i Karlskoga på riktigt! Det ska bli så skönt och så roligt! Nu har jag mkt utmaningar framför mig, spännande!

Att lämna barnen idag gjorde d inte bättre av att matte va hysterisk både igår och idag över att jag skulle åka:( älskade lilla du❤️ 


Det blir en tuff vecka för mitt mammahjärta! Tur jag har en stabil Karl där hemma!

Det va lite om allt!
Trevlig helg på er! Får se om d kommer nån uppdatering från sjön:)

KOMMENTARER


Kajsa

Härligt att se att du kämpar på, du är grym, glöm inte det :)

2014-05-20 // 00:01:39
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :