Veckan

Jaha då va denna vecka snart slut också.
Herregud va d går!
Veckan som gått har jag jobbat mkt och tycker att det är fantastiskt roligt, så det gör ingenting.
En kväll stanna jag kvar i Örebro å shoppa å fika med Hanna, det va härligt å träffa en vän:)
Det enda som är är att jag knappt ser barnen, därför blir ju helgen helt underbar och en tid jag vill vara med mina små!
Dagen idag har varit så bra!
Jag tog tag i mig själv direkt i morse å drog på mig löparkläderna å sprang. Så skönt! Nu gäller d att hålla i detta nu när vädret tillåter, det va verkligen så skönt och konditionen höll hyfsat tycker jag!
Sen va vi ute alla 3 när Lovisa sov i det härliga men blåsiga vädret.
In å käka lunch å sen va jag å barnen ute i över 1 timme å lekte. Så kul när Lovisa kan va med också😃


Sen drog vi ner till Max å käka tillsammans med Anna, Noah, Ia, Lova å Loke! Barnen hade verkligen kul med varandra å inget bråk alls. Å jag är så glad att jag hinner se mina fina vänner en liten stund iaf!😘
Världens finaste är ni❤️



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :