Trött

Här är det tyst som vanligt nu för tiden. 
Jobbar för fullt, även helgen.
Igår kom jag hem runt 16.30 å skjutsade iväg F som skulle på galej.
Såg fram emot en lugn skön kväll! 
Men icke!
Matte somna vid 20 å Lovisa vid 22 (!)


Bara gå å gå å lägga sig å se fram emot sovmorgon iaf.
Somnade 00 å såg 8 timmars sömn framför mig, men nääää
Barnen som alltid sover bra på morgonen numera passar på å krångla när jag ska ha dom såklart.
05 vakna Lovisa å skrek, verkligen skrek! Mardröm kanske, men hon vägra somna om å skrek i 45 min å väckte då såklart matte.
Efter mkt om och men var vi nere å uppe för dagen redan innan 06!
För 6 månader sen hade jag gått genom eld för 5 timmars sömn i sträck, förväntningarna höjs efter förutsättningarna kan man säga:)

Lovisa somnade för 5 min sen igen såklart så hon sovit ca 5 timmar mindre än vanligt inatt, men nu är matte pigg istället så hej kaffe!
Ladda för jobb om ett par timmar!
Hoppas F vaknat till liv då:)



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :