Långa dagar

Många långa dagar just nu.
Hemma halv åtta igår å på väg nu igen.
Sen är det fullt upp och spikat varje dag fram till 9/4. Verkligen fullt upp.
Och fram tills dess kommer jag sova borta 9 (!!!) nätter. Herregud!
Som tur e tycker jag jobbet är såå roligt och vill knappt ens gå hem på kvällarna, tur d!
Men samtidigt brottas jag extremt mkt med mitt samvete emot barnen å Fredrik!
Träffar ju typ aldrig barnen känns d som (eftersom jag varit hemma så länge så blir d ju att jag typ jämför med det, jag vet att de allra första föräldrars vardagar ser ut såhär) å Fredrik min kära får dra lasset hemma.
Jag vet att jag inte borde ha dåligt samvete för att jag jobbar. För d e ju faktiskt d jag gör. 2 saker har jag planerat in som inte är jobb nu framöver, Annas 35 års fest och min brorsas 30 års dag. 
Men ändå... 😔
Men men, jag kommer in i det mer å  mer och jag ångrar inte en enda sekund mitt byte av bransch, jag älskar det här!
(Än så länge😝)
Dags å dra!

KOMMENTARER


Mamma

Glöm inte Mattes 3-årsdag och att vi kommer 😘

Svar: Mattes 3-årsdag är jag ju inte hemma å ni kommer ju efter den 9/4 ju😝
Challe

2014-03-13 // 12:21:41
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :