Hemma 1 sekund

Ja här är det dödare än vanligt! 
Jag har verkligen inte tid!!
Jag har nog aldrig i mitt liv varit så upptagen som just nu. Jag är bara hemma och vänder nån gång ibland känns d som. 
Kul och tråkigt!
Jag saknar mina barn, jag saknar min karl, jag saknar ett lugn som aldrig infinner sig just nu.
Det är extremt mkt som ska klaffa i min hjärna samtidigt som jag ska vara på 58 ställen samtidigt

Jaja, riktigt så farligt är d inte men d känns så.
Ta bara mitt liv just nu.
Torsdag-fredag möte i Mariestad, hemma fredag kväll, packar om och åker till Norrköping imorrn bitti för att fira bror, direkt därifrån utan att åka hem direkt till Annas 35-års fest. 
Vakna söndag morgon, antagligen inte jättepigg, packa om, tåget går 16 ner till Malmö där jag ska befinna mig på utbildning fram till lördagen efter.
Hemma 20 på lördagskvällen, vilket också är mattes födelsedag som jag missar.
Firar honom söndag istället❤️
Packa om, åka på möte måndag-tisdag
Men hej familjen😔
Nytt jobb och många bollar i luften. Några få saker jag valt själv såklart, som fest osv men jag vill ju roa mig å träffa vänner också..

Jag är gladare än nånsin att jag har världens bästa Karl som ror allt i hamn här hemma och låter mig få hållas. Det är ju ett jobb, jag trivs och har kul! Stor press men jag gillar d!
Familjen får lida (kanske mest jag egentligen som störs mest av det) just nu men d lugnar ju ner sig!
Missar ju även Lovisas dagisstart och inskolning som sker nästa vecka.
Tack min älskade! Så snart jag kan ska jag ge dig lite fritid!❤️

Jag gillar högt tempo, men inte riktigt såhär.
Firar kvällen hemma med årets första grillat iaf! Mums!!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :