Sömnlöst

1 timme efter att matte somnat igår så vakna han å gallskrek. Gick inte få tyst på han å inte prata med han. Mardröm tänkte jag, har hänt förr. Men han slutade inte förrens efter ca 2 timmar. Han ville absolut inte ligga ner men jag testade å gick å la mig runt tolv. 15 minuter sov han innan han vakna å skrek likadant igen. Vi satte oss i soffan å bara va. Nu sa han att han hade ont, i huvudet, i halsen å tillslut i örat.
Alvedon fick jag i han med våld å sen somna han såhär efter en stund.

Så såhär har jag suttit i stort sätt hela natten. Vid 03 försökte jag lägga oss i sängen, 1 timme funka d innan vi fick återgå till soffan.
Så jag e ganska trött idag.
Förstod att d va örat som va problemet. Spräckt trumhinna, därav smärtan innan den sprack. Å därför han inte ville ligga ner. Idag har han inte ont men d syns tydligt att den e spräckt då det runnit ut var, så snart ska vi åka å träffa farbror doktorn å förhoppningsvis få nått emot detta...

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :