Nämen

Hej på er!
Va inne å tittade här igår å ser att det fortfarande är massa människor som är inne här å kikar varje dag. 
Så, jag tänkte att ni kanske sakna mig?☺️
Kanske ska skriva lite igen då!:)

Det har hänt massa kul på sista tiden så egentligen skulle jag vilja skriva om varenda dag, men jag tror att jag hoppas det å börjar med idag istället.
Min semester är ju över men den här helgen började perfekt!
Jag vakna kl 11. !! 
Herregud, d händer ju inte.
Men va så trött efter full fart hela veckan  med massa jobb å Ullared igår.
Så 11 timmar sömn blev d inatt, hur skönt som helst!

Nu sover lillan å sen väntar vi besök i em!
Jag skriver mer senare iaf om vad jag började med just idag :)

Puss på er! Kul å skriva igen ☺️



KOMMENTARER


Jag är dig trogen, är ibland inne två-tre gånger per dag å ser om du uppdaterar! Så äntligen 😘👍

2014-07-19 // 14:08:00
Mormor

Som jag väntat ....puss på dej 😗

2014-07-19 // 19:15:04
Mormor

Som jag väntat ....puss på dej 😗

2014-07-19 // 19:15:07
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :