Trötter

Å, jag e så trött idag.
Å inte alls pga barnen utan det är helt självförvållat.
Jag brukar oftast somna i bra tid, jag behöver d.
Men igår började jag titta på serien orange is the new black som jag hört överallt ska vara så bra. Å ja, det verkar den verkligen vara.
Fasen jag ska inte börja glo på sånt där, kan ju aldrig ge mig. Undra hur många kvällar den ska förstöra för mig😝
Sen att Lovisa ville upp 06 gjorde inte saken bättre..



Nu är det morgonbestyren å dagis som gäller, sen kommer farmor hit å ska sysselsätta Lovisa å jag ska till gymmet igen..

KOMMENTARER


Anonym

Går inte serien på play så du inte behöver förstöra flera nätter

Svar: Jag har den ju nerladdad, vilket gör d ännu enklare att förstöra när man kan se hur många avsnitt man vill😝
Challe

2014-01-21 // 07:27:07
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :