Torsdag

Den här dagen har det varit full rulle hela tiden, kul!!
Imorrn är min sista dag som mammaledig och helt ärlig så har jag lite ångest å bara vill göra allt, allt allt nu liksom, haha!
Å va jag kommer sakna mina små!
Idag började Lovisa å jag dagen med å va på öppna förskolan, hon gillart verkligen å idag va det väldigt lite barn så hon härja på:)

Sen va det dags för BVC, 1-års kontroll med vaccination!
Usch man känner sig så hemsk när man sitter där å håller fast dom:( men ett måste.
Min lilla tjej väger nu iaf 9500 gram och är 71 cm lång, lilla tjejen!
Sprutorna verkar under dagen sen ha påverkat henne, gnällig å så, får se hur natten blir..
Sen kom Carro å Tommy på besök å kaffe innan dagishämtning.
Direkt efter dagis åkte vi till Ia å barnen å lekte ett par timmar, hem å käka, leka mera och när F kom hem byte vi bara av varandra å jag drog å träna.
Hem igen, färga håret, duscha å blablabla.
Nu har jag precis lagt mig å ska se ett avsnitt på min serie innan jag förhoppningsvis får en god nattsömn!
Imorrn kommer mina päron hit å vi ska fira en 1-åring i helgen..
Life is good
Godnatt 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :