Tisdagen

Igår på eftermiddagen så hängde jag å Matte med fina Anna å Noah ett par timmar, trevligt som vanligt! Å skönt å komma iväg med bara Matte som vanligt också.
Hem en stund före läggdags å barnen va så snälla å gosiga igår, dom får verkligen mer och mer en relation till varandra, bråkar och busar, precis som syskon ska göra:)

Min "att göra" lista  va lång igår efter att barnen hade somnat. Va händer då? Ja matte somnar liksom aldrig utan jag går tillslut å lägger mig tillsammans med honom strax efter 21.
Så kan d bli.
Nu är listan ännu längre att hinna med före helgen.
Vet att jag inte kommer hinna allt men får försöka de timmar vi är båda på kvällarna. Men F jobbar en del den här veckan då det är hans sista innan han går hem å jag vill träna också..
Men d löser sig!
Snart dags å väcka Matte.
Puss på er

KOMMENTARER


Mamma

Är det något jag kan hjälpa dej med? Kram ses på fredag!😘

Svar: Nä inte förrens då kommer hit, kan lämna lite städ åt dej😉
Challe

2014-01-22 // 07:42:04
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :