Självömkan

Ja det känns som om min blogg handlar mkt om just självömkan just nu.
Det bara blir så, det är ju för mig jobbiga saker det här med sömn. Det blir "så dant" varje gång numera eftersom det har hållet på så länge nu, man får aldrig riktigt vila.
Men det är inte så att jag tycker så hemskt synd om mig själv eller vill att andra ska göra det heller. Jag måste bara skriva, 
Sen värmer alla fina ord jag får mkt!
Många kanske tycker jag gnäller för mkt, men ja, tyck d då! Tyck d, men säg ingenting så länge du inte varit med om det själv!
Det är inte 1 veckas dålig sömn, inte 1 månad utan 1 år (!) 
1 år av skrikiga nätter och otröstlig liten tjej!
1 år som helt styrts av hur och när hon ska sova!
1 år mer svarta ringar under ögonen och kort stubin.
1 år, 1 år!!
Men vi kämpar på! Eller jag är väl den som tagits hårdast av detta, jag är den svaga.
Skulle kunna skriva så mkt om det men ska inte gnälla mer nu.
Just nu låter min (just nu) snälla lugna pojk mig vila då vi äntligen fått lillan å sova.
Skönt att han kan va lugn ibland också:)
Fina Mathias!






KOMMENTARER


Emma

Du är fantastisk min tös <3 jag älskar dig!

2014-01-18 // 17:34:28
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :