Så mkt snö

Herregud va snön vräker ner. Fredrik å matte va ute å skotta igår kväll å ändå ser det ut som om gården vore helt orörd pga så mkt nytt inatt.. 
Nu räcker d! Kan det inte vara lagom nån gång?
Lycklig kille!😍



Igår gjorde vi inte mkt alls faktiskt, mina ögon bara rann och rann, la mig redan strax efter 21 och vaknade nu mkt kryare, skönt!
Lovisa har nog inatt gjort sin bästa natt i livet, trots krångel så räknas den nog som d.
Då hon bara sov 1 vila igår å vakna redan 13 så va hon sjukt trött å decka redan vid 17.45 igår.
Sen va d upp å ner kanske 5 ggr för tutte och vid halv tio grät hon mkt så F fick ta upp å ge välling å bära lite, kanske 15 min (?)
Sen vaknar jag 6.20 av henne och inser att hon sovit sen 22, WOW!!
Mera sånt tack!

Idag är vi fullbokade med planer så hörs sen!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :