Kul

Jag hade verkligen fantastiskt roligt igår.
Först på bowlingen med fina tjejerna!


Vi spelade å drack lite. Hade bara tänkt ta nått glas men vinet smaka så gott att det blev ett par stycken:)
Å jag prata å prata å prata, herregud dom måste ha blivit trötta på mig 😝 men d e nog friheten av att bara vara jag så man blir så himla på liksom:)
Blev sugen på å gå ut så ringde Hanna som bor där å hon va på. Så jag å Ia stannade kvar😄
Vi drack å festa, dansa å härja på Harrys. D va sååå roligt!
En pizza i bussen på väg hem blev liksom grädde på moset.
Tack fina fina Ia å Hanna för en fantastisk utgång. En dyr sådan, men d får d va värt ibland!:)
Å tack tjejer för bowlingen, d va kul!!
Idag har d varit ett tungt huvud här hemma men d funkar.
Matte sover hos farmor å farfar ikväll så vi har d lugnt hemma med lillan som nu verkligen kan gå.
Det släppte rejält här nu ikväll 👍

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :