Klart

Nu är papprena på nya jobbet skrivna så numera är jag anställd på Jysk! Eller anställningarna byts nästa helg men det är skrivet och klart!👍
Det var en givande morgon i Örebro med massa info och planering på hur allt kommer se ut framöver, så nu har jag lite mer kött på benen om det! 

En snabbis på Ikea för å köpa lika viktiga saker som man alltid köper på ikea😝 innan jag åkte hem till familjen.

Sen har dagen bestått av lek å pulkaåkning. Man blir genomsvett av att dra matte upp för pulkabacken på snowracern.. Men han gillart!
Matte leker annars bara brandman nu för tiden, som morfar. Han har en dosa som piper å när den piper åker han på utryckning säger han.. Haha, vilken koll:)
Han klär på sig brandkläder och åker iväg. Ibland är det inte utryckning så då åker han bara en sväng, sööööt!:)
Han pratar mkt i en låtsastelefon också, den sista han ringde innan han gick å la sig va Daniel och Sofia, och elefanterna på cirkusen.. Ja fantasin är d inge fel på :)
Lovisa går nu mer än va hon kryper och är mer och mer med i matchen varje dag, sömnen går hyfsat igen så vi är på väg tillbaka.

Nu söver F matte å jag lagar broccoli och kalkon paj, mums? Ja vi får se..


KOMMENTARER


Mormor

Va go han är den killen 😘 var riktigt spännande när morfar fick larm, kram

2014-01-17 // 20:00:34
Sofia

Haha det är mannen med kontroll på läget ;)-.....Sötunge!

2014-01-17 // 20:46:01
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :