Helgen

Hela helgen har jag tillbringat med mina små, en får passa på nu:)
Som vanligt ups and downs, mest positivt denna helg faktiskt:)
Fredrik drog ganska tidigt igår iväg på hockey och galej så jag å barnen va bara hemma å lekte, badade, bråkade och myste.
Såklart krånglat fröken när jag e ensam men d gick ändå ok.
Söndagen ungefär samma. Fredrik va hemma men inte tillgänglig så att säga. Så jag tog barnen i vagnen å gick till Emelie.
Våra barn är ju så lika ålder båda två d e perfekt!
Å matte sköter sig nästan alltid när han leker med Robin, inget bråk, inget skrik, ingenting... Han gillar Robin:)
Jag hade inte sagt att vi skulle dit utan frågade han när han vakna va han ville göra idag om han fick välja å då sa han leka med Robin, så d va ju bra att jag hade d bokat:)
Jag kom iväg en sväng å träna iaf på eftermiddagen, skönt efter nästan 1 veckas ofrivilligt uppehåll. Så nu trotsar jag förkylningen å hoppas den försvinner, för nu ska här tränas!
Barnen sover fortfarande inte så här blir d nog en sen kväll.
Imorrn vet jag inte va vi ska göra på förmiddagen heller, det märks d!!
Puss på er





KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :