Fullt upp

Ja hörrni, det blir inte så mkt här just nu.
Har ju inget å skriva, jag jobbar ju bara😝
Jobbet går iaf bra. Mitt huvud är fullsmetat med info om allt möjligt och jag lär mig så mkt om allt.
Det är långa tuffa dagar och jag hinner knappt se barnen:( men d blir bättre!
Jag har även hunnit försova mig och fått stressa som en gris för å hinna in, men lyckats varje dag trots det sämsta väglaget man kan tänka sig.
Morgnarna går bra å köra, eftermiddagarna är hemska.
Träna hinner jag knappt, 1 gång denna vecka å jag saknar mina kära vänner här.
Men ja, hej å välkommen tillbaka till arbetslivet 😉
1 dag kvar innan helg iaf å d ska bli skönt.
Jobbet verkar iaf vara kul å jag tror jag kommer trivas:)
Nu sover iaf lillan här å jag myser med matte! 
När han somnat ska jag rulla köttbullar, bara så ni vet😝



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :