Dagens besked

Idag fick vi besked om Lovisas dagisplats, å JAAAAA, vi har fått plats på samma dagis som Matte ifrån d datumen vi ville. Så om drygt 2 månader börjar hon på dagis. Åå, lilla tjejen, dagis redan?!
Hon som känns så himla liten. 
Dags å börja träna på att äta själv😝
Men sååå skönt att vi fick där iaf, får vi se om dom hamnar på samma avdelning eller inte också.
Matte säger iaf att han ska ta hand om henne där så att ingen är dum emot henne, sötnöt!!

Annas idag då? Ja jag å Lovisa har haft en lugn mysig dag innan vi hämtade matte å då blev d inte lika lugnt.
Herregud vilket humör alltså😱 han skriker så han bara står å skakar ibland å så tårarna rinner tillslut, det kan väl omöjligt va mitt humör han ärvt?😝
Sen har jag varit å tränat mitt nya favvopass combat nu på kvällskvisten också💪 träningen å maten går bra just nu, förutom i lördags med pizza å drinkar då, haha! Men i övrigt så!
Bara köra på!
Nä dags å sova, imorgon är en ny dag att sätta tänderna i.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :