Sen kväll, tidig morgon

Va härligt d va med fredag igår!:)
Nu kommer jag längta till helgerna som alla andra. Å Gud va man vill göra saker på helgerna nu. Man hinner ju ingenting på vardagarna så man måste ju lyckas va effektiv på helger va gäller å träffa folk åså.
Man kommer nog in i det me☺️
Igår kväll ägna jag mig åt att skriva möbler. Kunde inte hålla mig från å shoppa lite på jobbet😝 speciellt inte nu när man får d lite billigare dessutom!
Så hallen fick sig ett lyft. Vi har tänkt på d länge och det blev kanon å hallen blev så mkt större!!

Hade bara 1 bild nu men lite iaf.
Inte riktigt klart men jag fortsätter idag:)
Matte behagade inte somna alls igår så han va med å byggde. Fredrik hade sin viktiga garagetid igår så vi va själva här inne.
Det gick bra med hand hjälp allt!:)
Tror att matte saknar mamma å vill inte alls somna när jag e hemma, plutten!
Han somna iaf 23.30 (!!) och då strax efter kunde jag också få lägga mig, dyngtrött!!
Jag har tagit natten med L inatt å den va bra, 1 gång vakna hon bara, men nu är vi uppe. 
Hon vakna 06😴 
Att matte somnar halv tolv å hon vaknar vid 06 när det är jag som ska ta dom e ju typiskt, men men! Mer tid med barnen för mig😃
God morgon!



KOMMENTARER


Annika

Har svarat till dig under din kommentar.

Fasiken vad bra med förvaring i hallen!! Jag skäms nästan över vår pluttiga hall och dess knasigt näst intill obefintliga förvaring som finns.
Kämpa på!

Grattis till chefsjobbet!

2014-02-01 // 16:19:18
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :