Iväg

Igår kväll va jag på tacokväll med ett gäng härliga tjejer.
Som vanligt äter man för mkt och är helg supermätt efteråt, men så gott!!
Vi satt å tjata å åt till klockan va närmare 23 tror jag!
Tack tjejer! Det va kul😃
Morgonen började med sovmorgon då båda barnen sov till 8.30, underbart!!
Sen har vi lekt, packat, tvättat å styrt hela dagen.
Å nu sitter jag på busstationen å väntar på första bussen som är början emot Malmö!
Jag har 1 veckas utbildning framför mig och kommer hem igen först fredag sen kväll.
Så 5 hela dygn borta från mina små barn!
Jag har inte sovit utan Lovisa sen hon föddes å nu, smack, 5!!
Ångesten har krupit sig på hela dagen mer å mer och nu när jag lämnade dom i bilen så kom tårar i ögonen, jobbigt!
Hoppas veckan blir kul iaf så jag inte hinner tänka så mkt..

KÄRLEK!

KOMMENTARER


Mamma

Vi har ju varit längre söderut när ni var små, på Legoland i Danmark t. Ex men jag tror inte vi var i Skåne någon gång. Hoppas du får en bra vecka , kram

2014-02-17 // 17:25:59
Emma

Gud vilka fina barn ni har <3

2014-02-23 // 20:07:09
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :