3 år

Idag är det 3 år sen jag å min fina Karl förlovade oss!❤️
Å när jag kom hem efter en lång dag så stod detta på bänken



Precis va jag behövde!
Tack älskling!!
Dagarna springer iväg å här hinner jag absolut inte med å skriva.
Jag jobbade till 17 idag iaf, hoppade in en jättesnabbis på köpcentrumet för å köpa en grej till min Karl (tur att jag gjorde d nu när han chocka å köpte nått till mig😝) och lite skor till Lovisa. Hon måste ju träna på å gå i skor nu så vi kan ha henne ute lättare:)


Å så köpte jag en grej till matte med, men den får dyka upp här imorrn då han inte öppnat det än.
Jag drog direkt å träna boxen iaf innan jag kom hem strax före 20.
Å barnen har jag inte ens sett idag:(
Så är dagarna nu..
Långa, roliga lärorika dagar!
Men jag längtar ändå till att slippa pendla, d gillar jag inte!
Imorrn ska vi eftermiddagsdejta med Ia å barnen iaf, äntligen!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :