Tidigt

Det blev en tidig kväll för mig igår, å tur va d då det blev en väldigt tidig morgon också. Ifrån 5 hörde jg henne, kvart i sex gick vi upp.
Jag va som ett lik i vanlig ordning. Men nu nån timme senare å med en kaffekopp i handen så känns d liksom okej.
Tycker att det är galet hur lik Lovisa är Matte. I utseendet visst, men i beteende och rutiner. Precis likadant, dom bajsar tom samma tider, haha.
Hon är PRECIS som han va i denna ålder.
Om man går tillbaka å kollar i bloggen tex så ser mina morgnar likadana ut då som nu.
Upp vid sex, ge barnet välling, ner i gåstolen, barnet bajsar, byta å ner i gåstolen igen i ca 30-45 min klarar hon sig innan det blir jobbigt. Sen lite lek på golvet, sen får man bära en stund innan hon somnar igen mellan 8-9.
Då sover barnet en stund å jag käkar frulle å klär på mig osv.
Been there Done that liksom, haha



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :