Sömnen

Ja då tar vi detta nu då.
Vi fick jju som tidigare berättat hjälp med hennes sömn. Vi fick theralen är fungerar lite som ett lugnande.
Vi testade, i stort sätt helt utan resultat, vilket förvånade både oss och läkaren vi hade kontakt med.
Sen nästan direkt efter vi var klara med detta blev hon ju sådär sjuk å då va det ju som det va.
Vi har fortsatt å traggla å traggla med flaskor och välling och lyckats tillslut, hur skönt som helst.
Detta gjorde sömnen något lite bättre så vi tänkte att vi kör nu en omgång till med dessa droppar när vi även har hjälp av vällingen.
Å wow, det funkade. Under dessa 2 veckor vi kört dropparna har hon somnat utan problem på kvällarna och vaknat 1 gång för välling på natten å sen upp runt 6. Verkligen som en dröm för oss!
Nu är kuren slut och ikväll är första kvällen utan droppar.
Hon somna utan problem som vanligt nu då.
Men sen, back in the old days=/
Efter 1 timme vakna hon å skrek igen.
SERIÖST???
Ska vi börja om igen med vakna nätter??
Nej nej nej tack!!
Nu sover hon igen iaf (med hjälp av flaska) å jag hoppas, jag hoppas så mkt på att hon ska sova nu och att det ska gå bra inatt och framöver.
Hon kan ju inte få flaskan för å somna 5-6 ggr per natt.
Vi får väl kanske ta upp kampen med nappen igen också då om det blir dåligt nu igen.
Jag håller alla tummar jag kan!!

KOMMENTARER


Håller alla tummar och tår jag med :)

2013-09-23 // 20:59:40
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :