Onsdag

Efter en hemsk morgon med trötta och gnälliga barn (ja sov på nätterna kära barn så slipper vi detta) så kom vi iaf iväg till dagis.
Hem en kort sväng innan Lovisa och jag stack iväg för föras träningspasset. Det finns ett pass som heter mamma-barn där alla har med sig sina små som ligger/sitter på mattor framför medans vi morsor tränar.
Det va kul, jobbigt och gick bra!
Lovisa tröttnade sista 10 minuterna och började gnälla så då blev d halvdant för mig, men då va jag trött så jag klagade inte allt för mkt, haha!

På eftermiddagen har farmor varit här. Det är så skönt med sällskap å hjälp med barnen, tack för besöket.
.
Lovisas natt va inte alls bra, grabbarna gick sova nere å jag fick mig lite sömn i mellan skrik å panik.
Ikväll somna hon fint men vakna som förut efter bara 40 min å skrek å skrek å skrek.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det beror på tänderna just nu att hon är ledsen. Jag vill verkligen inte gå tillbaka till gamla rutiner igen, jag orkar inte det.
När ska flickan lära sig sova?!?
8 månaders dålig sömn sätter sina spår å nu vill vi ha lugna kvällar, eller åtminstone slippa skrik och panik.
Synd om henne, jobbigt för oss!
Nu håller jag igen alla tummar för en bra natt.
Först ska jag bara få Matte å somna också.



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :