Nytränad

Efter en hektiskt med mkt gnäll å skrik av trötthet av lilla tjejen som vägrar sova och en hel massa trots och bråk av lillkillen va det skönt att åka iväg å träna.
Måste hitta ett sätt att få bort mattes dumma sida. Han slåss, bits, skriker å är allmänt elak emot mig, Lovisa och alla andra som kommer i våran väg.
Vissa dagar sämre, andra bättre.
Å sen måste vi återigen komma på nån ny ide med Lovisas sömn (om vi nu hittat nått vi inte testat)
Hon sover så få och korta stunder på dagarna och vaknar sådär hysteriskt på nätter. Fredrik hade inte kommit undan ett sånt utbrott när jag va borta denna lilla stund, så tröttsamt.

Idag träna jag iaf easyline styrka. Det va kul! Lite lagom jobbigt tyckte jag. Så jg ser fram mer emot easyline kondition, d e nog mer för mig:)
Nu kör vi på några minuter i soffan innan sängen å en ny nattkamp börjar.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :