Fullt upp

Idag har det varit fullt upp hela dagen.
Direkt imorse kom Ia hit med barnen å stanna fram till lunch. Det var väl mindre trevliga barn vi hade å göra med kan man ju säga, men så är det ibland.
Sen tog jag med barnen ner till jobbet, skulle ha lönesamtal så min chef va på besök. Det gick bra, trots 2 barn i släptåg:)
Efter d drog vi en runda på stan å inhandlade nya byxor till knatten som bara växer å växer. Köpte mig även ett träningskort nu på träningslagret, så nu kör vi, nu måste jag köra igång. Med hjälp av vänner å träna med å nära å kära som hjälper till med barnen så ska detta allt gå bra:) jag e taggad nu!

Sen drog vi direkt hem till Carro å hennes familj å hängde där ett tag. Det var både ups och downs där med kidsen. Men d va allt en trevlig stund i vanlig ordning.
Matte höll låda iaf:)

Hem, laga mat, leka med barn osv osv i vanlig ordning innan båda, hör å häpna, somna tidigt.
Så efter dom somna har jag gjort ett storkok på barnmat, fruktpure och bärkräm till kickan och kokade kräm till mig själv som jag precis tryckt i mig, mums!
Hon kan ibland fröken Johansson!👍
Great day!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :