Dagen efter

Gårdagen va riktigt lyckad, jag hade jättekul!
Alkoholen slog inte alls så hårt på mig som jag trodde den skulle göra utan jag hamnade på en bra nivå hela kvällen. Kändes kanon!
Tack Anna för en toppenkväll!

Jag var hemma runt 2 inatt och redan vid 8 va jag uppe. Kände mig förvånansvärt pigg.
Käkade lite å hävde i mig massa vatten för å återställa balansen lite.
Det tog en timme ungefär, sen fick jag gå å lägga mig igen å slog upp ögonen igen kl 12!
Kan inte minnas när jag sov så länge sist, men Gud va skönt!
Sen har dagen ändå gått ok. Så ok det går med en son som är inne i en hemsk trotsperiod å skriker å bråkar om allt.
Och en liten tjej som vägrar sova i vanlig ordning å mest gnäller.
Inte den ultimata miljön att vara bakfull i, haha😜
Men d gick å nu sover båda.
Jag ska äta popcorn å sen ska jag också sova.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :