Bra dag, igen

Ja idag har vi haft en skön å bra dag igen.
Efter lämingen på dagis imorse så gick vi hem jag å Lovisa igen. Hon somna å jag fick i lugn och ro äta frukost, dricka kaffe och vila en stund. Bara den starten gör ju att dagen blir bra:)
Sen packade vi ihop oss och drog en sväng till öf å hade en trevlig stund där innan vi tog Frida och Tuva som sällskap på en promenade innan hämtning på dagis.
Vägen hem från dagis gick ju som sagt inte så fort, men det gör ingenting när ingen av ungarna gnäller.
Hemma blev det mellis, lek och kojabygge igen. En ny favorit kan jag tro, jag måste köpa mera filtar helt enkelt:)
 
Sen rulla vi köttbullar till middag, fantastiskt gott!!
Nöjda barn hela eftermiddagen och Lovisa somna tidigt efter middagen.
Matte och jag har sedan tillbringat ett par timmar ute. Målat ett projekt jag ska visa när det är klart, å ja det är ju ett projekt att måla med Matte, men d e skoj=)
Sen byggde vi ett vinterhus åt Zeke och började städade undan sommaren i trädgården samtidigt som vi lekte i sandlådan å körde bilar osv.
han decka han å jag tittar på idol.
Kanondag helt enkelt!
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :