Träning

Nu är det 1 månad sen jag köpte mitt träningkort på träningslagret och jag ångrar det inte en sekund!
Jag har tränat mkt, 21 pass på 1 månad är verkligen mkt tycker jag och jag är så glad att jag har tagit mig tid att komma igång.
å visst händer det saker. för det första är jag en mkt piggare och gladare person men det märks på kroppen också.
Jag mätte mig nu. Först vid start och sen nu. Mitt tips va att det va benen som skulle visa mest resultat eftersom det är mkt sådana pass jag kört och oj såå rätt jag hade.
 
Midja -7 cm
Mage -5 cm
Rumpa -4 cm
Lår -11 cm
 
wow wow wow säger jag å klappar mig själv på axeln!!!
Vikten är, endast vill jag säga, -2 kg, men det beror ju så klart på alla musker jag bygger och förvandlar om. (iintalar jag mig själv:))
Nu önskar jag mer minus på magen men den är väl svårast såhär med all hud som finns efter dessa enorma graviditetsmagar jag haft, men det kommer gå det mer.
Sen försvinner ju andra sakerr också, såna som man inte vill ska försvinnaa. Detta som kallas bröst finns ju snart inte mer, men men, sånt kaan man ju alltid rätta till i efterhand om man vill;)
 
Jag tycker iaf det är så hima roligt att vara igång och nu ska jag sätta mig i soffan å titta på min 11 cm mindre lår;)
 

KOMMENTARER


Linda eriksson

Gud vad duktig du är, bra jobbat!! :)

2013-10-27 // 12:51:30
Emma

Grymt jobbat min tös! Fan va bra.. Stolt vän :) heja heja!!

2013-10-28 // 20:44:05
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :