Torsdag

God morgonvänner!
Ja, dagarna flyter på och jag har just nu tappat lite ork och lust att skriva, eller tagit mig tid till det.
Jag tränar när jag har stunder över och sover så mkt jag kan!
Idag känner jag mig pigg faktiskt efter en bra natt:)
Heja omega3!😃
Helt sjukt hur bra det verkar funka, men jag är så glad å tacksam för det
Hennes nya sömn ger henne Ny energi och hon lär sig nu saker på löpande band, mkt kom med sömnen helt enkelt!
Hon är ett ständigt pass just nu så hon inte ramlar, allt ska man
Nämligen ställa sig upp emot:)
Igår va jag å träna indoor, idag blir det combaten och imorrn easyline på lunchpasset då F är ledig, skönt!
Bäst å passa på för sen blir det träningsuppehåll i 1 vecka.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :