Torsdag

Blandad kompott idag igen!
Lovisas konstanta gnäll blir lite för mkt för mig ibland! I mitt sällskap är hon en djävul, i Fredrik sällskap - som ett ljus!
Men men, d går över!
Sömnen på dagarna lyckas jag ju som vanligt inte med så hon deckar ju vid 18 på kvällarna helt utan hjälp på traven.
Å vet ni, ikväll med tutte i munnen! Va hände??
Jo vi satt å käka mat å hon satt å pilla lite med en av Mattes nappar å helt plötsligt satt hon å tutta på den!
What??
Å sen satt hon i soffan å tutta på den, sen somna hon med den i munnen!
Tänk om hon helt plötsligt vill ha den. Det skulle va så skönt! Jag tror vi skulle få en lugnare bebis då faktiskt, allt är värt å försöka med. Å visst skulle d va skönt å slippa vänja av sen, men va fan, d e sen d, d tar vi då.

Annars idag så har jag tillbringat ett par sköna timmar på fm hos Carro, handlat å sen varit hemma. Det blåser ju storm ute så inte så mkt till val!
Matte å jag stod i köket länge också förresten, lagade dagens middag och morgondagens lunchfika.
Jag ska nämligen med båda barnen till badhuset imorrn (hjälp?!).
D går nog bra, vi är 3 vuxna på 4 barn då Ia å barnen plus deras faster ska med.
Ska bli kul!
Bara 1 vecka kvar tills päronen kommer också, jag längtar så!!




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :