Måndag hela veckan

Herregud vilken seg å tråkig vecka. Känns som om att det är måndag hela veckan, säkert vädret som gör d mkt!
Plus att Lovisa är inne i en extrem mammaperiod, jag kan inte släppa henne eller knappt sitta en meter bort. Det är smågnälligt hela tiden om vi inte sitter ihop så inte blir d nått gjort heller. Att Fredrik skulle ta henne funkar inte så länge jag är hemma i detta nu. 
Träligt är det! Men man vet ju attdet är en av alla dessa faser och det går över. När jag inte är i närheten går d ju bra med F och det är iaf skönt!


Idag har vi nästan bara varit hemma också, en trevlig lunch med Ia har det blivit men inget mer.
På kvällen nu skulle jag iväg å köra BOX men den blev inställd så jag drog å körde indoor istället! Gött d me!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :