Ibland alltså

Igår kväll va F på hockey å ute på galej så jag ca själv med barnen, å d gick väldigt smärtfritt och smidigt att få dom i säng. Jag gick å la mig redan strax efter 21 man fastnade i boken jag läser så somna ca 23.
Kl 00 kommer matte in till mig och jag har svårt att somna om efter detta, ligger nästan å väntar på att Lovisa ska vakna, hon gör alltid det däromkring, men icke.
Vid ca 02 därimot vaknar vi allihopa av att någon står å bankar på ytterdörren, BANKAR!
det va ju såklart F som hade sin jacka med nycklar kvar på krogen!
Idiot säger jag, varför då?
Nä d vart lite kaos är det enda han får ut sig.
Vansinnig går jag upp för att försöka få barnen å somna om å han bara går å lägger sig å slocknar dirr.
Jag va arg, jag va verkligen arg.
Ok att man kan glömma saker osv men när man inte får svar på varför det år kvar där utan bara svaret: det vart lite kaos! Trots att jag fråga 58 miljoner gånger så fick han inte ur sig nått vettigare.
Lovisa sov sen sisodär resten av natten och nu är vi uppe, tidigt som tusan med tanke på klockomställningen.
Nä nu ska jag hjälpa Lovisa å väsnas lite så vi kan störa Fredriks sömn litegrann, det är han förtjänt av!



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :