God morgon lördag

Alltså, en bra natt till. Man känner sig ju nästan pigg!
Man vågar ju knappt, men vill ändå tro att jag hittat "lösningen".
Efter alla besök på sjukan å råd å tips
Hit å dit så är det mitt googlande som gett mig detta.
Kommer ni ihåg att jag läst en massa om barn som började sova så mkt bättre med omega 3 tillskott? Det är vad jg gett Lovisa nu i 4 dagar.
Varför d skulle ge resultat är ingen som vet men funkar det är jag definitivt med på noterna:)
Det verkar ha hjälpt många, å tänk om d hjälper mig med.
Tänk tänk tänk!

Det vore nästan för bra för å va sant, men vi vore så jävla värda det!
Knappt jag vågar skriva det men ni får hjälpa mig å hålla tummarna!!
Tänk lilla gumman om det "bara" va detta som behövdes

Jag har förövrigt hittat ett hus jag vill ha, tror ni Fredrik är med på å flytta?:D

KOMMENTARER


annicka

Måste bara fråga vart du köpt tillskottet och vilken dosering? Skulle vara värt ett försök här hemma med vårt barn som vaknar...

Svar: Allt är värt ett försök! Det finns på Apoteket å hälsokostaffärer. Eye q eller eskimå kids är nog bäst. Doseringen står på flaskan, men jag ger ca 1/2 tesked.
Har pratat med läkaren om fetta. Dom kunde inte rekommendera det pga att det inte finns någon forskning på det, men däremot är det inget farligt alls, bara bra grejer i:) testa!:)
Challe

2013-10-19 // 07:43:03
annicka

Kanon. Då ska ja inhandla detta o testa. Det är ju inget farligt så då kan man prova. Tack för upplysningen!

2013-10-19 // 15:22:37
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :