18 timmar

Nu har jag snart varit vaken i 18 timmar! Dagen har gått bra tycker jag å jag har inte varit allt för trött, men nu hänger ögonlocken tunga.
Vi har fördrivit dagen med att få en massa tråkigt gjort här hemma, handlat, varit i lekpark och byggt kojor.
En helt ok dag med helt ok barn:)

Lovisa har sedan hon somna vid 19 vaknat ungefär var 5:e minut. Helt sjukt! Vi förstår inte riktigt varför. Skrik å ledset.
Men sen frågar jag F om han gav omega3 till middagen men d hade han glömt! Först dagen vi missar sen vi började med det och kvällen blir hemsk!
Kan det verkligen ha sån påverkan?
Jag börjar fan trott!
Nä sovdags, man vet aldrig hur mkt man får sova.
Nattinatti!

KOMMENTARER


Sofia

Du får gärna skriva mer om omega 3. Vilken sort är det du köper?

2013-10-31 // 12:58:58
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :