Nytt

Ja det blir mindre och mindre här på bloggen. Tråkigt, men jag har inte riktigt haft tid.
Barnen kräver såklart min uppmärksamhet hela dagarna och på kvällarna tränar jag mkt eller har massa annat att styra med. Då kommer bloggen i andra hand.
Men nu har det iaf hänt något värt att skriva om, förutom det vanliga om barnen=)
Numera är det officellt att jag kommer att sluta jobba på MAX då jag har fått ett annat jobb.
Det är med både glädje och förväntan inför det nya jobbet och med lite sorg i hjärtat jag nu lämnar MAX.
Jag är någonstans en maxare i hjärtat men jag måste testa något nytt.
Jag trivs på Max bra, men jag har varit på Max sedan 2006 nu och det är liksom dags.
Men jag vet att jag kommer sakna det och man vet aldrig, en dag kanske man står där igen:P
Så jag vet att några av mina maxare vet om det men nu tror jag allt att fler får reda på det då jag vet att flera av dom läser bloggen.
Så ja, jag lämnar max för nya utmaningar men jag hoppas fortfarande att vissa av er håller kontakten med mig.=)
Vad jag har fått för nytt jobb väntar jag dock med att skriva ut en stund till , men det är iaf en tjänst som butikschef, så en helt ny branch och en helt ny utmaning väntar, spännande!
 
Så om 2 månader ska jag börja jobba igen och Fredrik får axla ansvaret hemma en stund men barnen tills Lovisa också börjar på dagis.
Hej verkligeheten, nu kommer jag...

KOMMENTARER


Stort grattis igen till de nya jobbet!! 😘

2013-11-26 // 16:14:18

Men gud va roligt för dig! Även om jag inte vet vad de är för jobb! Härligt!:) :)

2013-11-27 // 13:15:58

Men gud va roligt för dig! Även om jag inte vet vad de är för jobb! Härligt!:) :)

2013-11-27 // 13:15:59
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :