Måndag morgon

Finns det någon som gillar måndag morgnar? Är det någon morgon som går snett så är det ju ofta måndagar.
Inte så farligt här idag men ändå, matte har vägrat både kläder, frukost och tandborstning och Lovisa har ramlat å slagit sig så blodet sprutar hur munnen för 511 gången ungefär, usch!
Zeke underhåller lite iaf med att leta gömda godisar:)

Men skönt känns d ändå att jag vid 12 tiden ska lämna båda barnen hos farmor och farfar för att ge mig ut på diverse egna äventyr och inte blir hemma förrens 21 ikväll!

Igår hände inte mkt spännande. Vi va iaf å fira farfar på födelsedagen å sen
Promenerade jag hem därifrån, skön promenad på ca 1 timme!
Nä nu ska jag försöka lägga lillan för vila.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :