Effektivitet ger vila

Lovisa är inte kry idag heller, ingen feber men förkyld! Så vi är hemma idag också.
Imorrn har jag planer inbokade och jag hoppas jag kan, även om det ser mörkt ut just nu. Allra viktigast är att hon är bättre till helgen då vi får besök av Daniel och Sofia, så därför väljer vi å va hemma nu bara för att det inte ska bli värre.
Dagen har iaf börjat i full fart. Hittills idag har jag förutom alla vanliga morgonsysslor med barnen, tvättat 1 maskin, hängt upp den, vikt 2 maskin ren tvätt, plockat i och ur diskmaskin, förberett för maten och pratat med våra nya grannar.
Intressant fakta för er, inte alls, men heja mig! Nu sover Lovisa så nu kan jag bara ligga i soffan hela tiden när hon sover.
Så värt!

KOMMENTARER


Malin

Är grillchips din favvo ? Eller sourcream ?

2013-11-20 // 17:07:53
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :